Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Uusim CP2 EU5+ 690cc neljataktiline mootor
Uusimas Ténéré 700 versioonis, kasutajate poolt kiidetud CP2 mootoril on YCC-T elektrooniline gaasihoob, mis pakub hulgaliselt uusi funktsioone ja täiustatud pöördemomendi kõverat. Uuendused hõlmavad uut õhu sisselaskeava ja sujuvamat käiguvahetust, samas kui välisilme on ümber kujundatud uue sidurikattega, mis pakub rohkem jalaruumi nii istumis- kui ka seisvas asendis.
Uus esitulede ja keredisain
Uus esitulede ja keredisain avaldab austust Yamaha rallipärandile. Siluett on klassikaline Ténéré: eest kõrge ja vertikaalne, tagant madal ja kerge. Iga paneel on hoolikalt disainitud nii, et kaal oleks minimaalne ja ikooniline Quad LED-esituled on samuti ümber kujundatud, et pakkuda värsket ja agressiivset välimust, parandades samal ajal valgustust öösel sõites.
Õhuke ja kompaktne korpus lameda istme ja ümberkujundatud kütusepaagiga
Ténéré 700 on põhjalikult uuendatud, et pakkuda veelgi paremat maastikul liikuvust. Uus kütusepaak on nihutatud ettepoole ja kütusepaagi kork on parema kaalujaotuse tagamiseks madalamale positsioneeritud, samas kui kuju on kitsam, et tagada parem haardumine põlvedel, mis tagab maksimaalse juhitavuse igat tüüpi pindadel. Seda täiendab uus rallistiilis lame iste, mis on kitsas ja võimaldab kerget kehakaalu ülekandmist.
Torukujuline terasraam topelttoega
Yamaha rallisõitude programmis end hästi tõestanud jäik topelthälliga torukujuline terasraam ühendab tugevuse väikese kaaluga. Lühikese teljevahe ja kitsa hoiaku kombinatsioon muudab mootorratta krapsakaks ja seal on palju liikumisruumi, samas kui kõrge vedrustus tagab 240 mm kliirensi, et tulla toime raskel maastikul.
Täiustatud pika käiguga vedrustus
Ténéré 700 kõrge hoiak ja 240 mm kliirens tagavad kvaliteetse pika käiguga vedrustuse. 43 mm paindumiskindlad esiamordid on nüüd täielikult reguleeritavad ja saavad 2025. aastaks uue eelkoormuse regulaatori. Tagaosas on uuendatud, täielikult reguleeritav Piggybacki reservuaariga tagumine amort, mis on loodud ideaalselt harmoneeruma esivedrustusega ja parandama jõudlust isegi kõige kurnavamates sõidutingimustes.
Elektrooniline gaasihoob ja sõidurežiimid
YCC-T-l on kaks sõidurežiimi, mis annavad teile võimaluse valida oma sõidustiiliga kõige paremini sobiva gaasipedaali kaardi. Sport pakub kõige teravamat gaasipedaali reaktsiooni, samas kui Explorer tagab sujuvama jõuülekande.
Lülitavad ABS ja TCS
Maksimaalse kontrolli saavutamiseks maastikul sõites saab nii ABS-i kui ka veojõukontrolli ühe nupuvajutusega täielikult välja lülitada. ABS-il on kolm seadistust, mida saab valida liitmike sees asuva spetsiaalse nupu või uue lüliti abil TFT armatuurlaua menüü kaudu. Lisaks sellele, et ABS on täielikult sisse või välja lülitatud, saab seda välja lülitada ainult tagarattal, mis võimaldab teil kasutada tagumist pidurit ja gaasi lahtistel pindadel juhtimiseks, nautides samal ajal eesmise ABS-i eeliseid.
6,3-tolline TFT värviline ekraan nutiühenduvuse ja navigeerimisega
Suur 6,3-tolline TFT värviline ekraan rõhutab Ténéré 700 esmaklassilist disaini ja sellel on kaks erinevat paigutusvalikut, mis võimaldavad teil keskenduda teabele viisil, mis sobib teie sõitmisega kõige paremini, samal ajal kui nutitelefoniga ühendamine avab hulga funktsioone, sealhulgas telefonikõned, muusika ja juhised läbi MyRide rakenduse. Standardvarustusse kuulub ka USB-C laadimisport.
21"/18" kodararattad
Nagu Yamaha tehase rallirattad, on ka Ténéré 700-l 21-tolline esiratas ja 18-tolline tagaratas, mis ühendavad väikese kaalu tohutu tugevuse ja silmapaistva löögikindlusega. Kõrge haarduvuse ja vastupidavuse tagamiseks pinnasel ja teel on need alumiiniumist kodararattad varustatud Pirelli Scorpion Rally STR rehvidega.
Maastikukomponendid
Üksikasjad on 2025. aasta Ténéré 700 puhul olulised. Kuna tegemist on kõige vastupidavama seiklusrattaga, mida saate osta, on komponente täiustatud, et parandada maastikul kasutamist, ilma et see sõiduteel sõiduomadusi halvendaks. Suured jalatoed ja ühes tükis rallistiilis iste aitavad sõitjal katmata pindadel sõitu paremini kontrollida, tugev mootorikaitse kaitseb vältimatute löökide eest.
Uus intuitiivne jaotusmehhanism
Ergonoomilisel lülitil on nüüd viiesuunaline juhtkang kasutamise hõlbustamiseks, uued jaotusnupud pakuvad rohkem funktsioone kui eelmise põlvkonna Ténéré 700 omad, muutes erinevate funktsioonide kerimise menüüs lihtsaks ja intuitiivseks. Ka suunatulesid on kaasajastatud ja vasakpoolsele jaotusmehhanismile on lisatud uusi funktsioone: kolme vilkumisega signaal õrnal vajutamisel või pidev signaal automaatse väljalülitamisega.
Saadaval madalama istmekõrgusega tehaseversioon
Ténéré 700 on saadaval ka madalama istmekõrgusega versioonina otse tehasest. 20 mm väiksema vedrustuse käiguga ees ja taga on selle versiooni istmekõrgus 860 mm neile, kes eelistavad madalamat isteasendit.