Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Kerge, kitsas ja võimas mootor
See on võimsaim mootor, mida YZ450F-l eales kasutatud. Spetsiaalse kolvi, kaldsilindri ja kuivkarteri määrdesüsteemiga kerge ja kompaktne 450 cm³ 4-taktiline tagurpidi mootor pakub tugevat ja lineaarset võimsust, mis annab teile suure ja hõlpsasti juhitava jõudluse kõigil mootoripööretel.
Terasest ketasvedruga sidur
Suure võimsuse valitsemiseks on YZ450F-il vastupidav ja kompaktne ühes tükis terassidur, mis vähendab mootori massi ja hoiab mootori laiust minimaalsena. Tavaliste spiraalvedrude asemel kasutatakse ketasvedru, mis pakub täpset hoovatunnetust ja kerget hoovakasutust.
Kerge tasakaalustusmehhanism
Sujuvaks jõuülekandeks ja minimaalseks vibratsiooniks kõigil mootoripööretel on YZ450F-l tasakaalustusmehhanism. See kompaktne disain, millel on üks tasakaaluraskus ja õõnesvõll, aitab muuta uusima YZ450F põlvkonna oma klassis üheks kergemaks.
Alumiiniumist talaraam
YZ450F alumiiniumist kahepoolne tala on loodud taluma uusima põlvkonna 450 cm³ mootori kõrget jõudlust. Paagisiinide jäikust on optimeeritud, et anda neile reguleeritud määral paindlikkust tõhusa löögisummutuse jaoks ja jäik alla ja rissti suunaga toru tagavad parema stabiilsuse ja täpse kurvivõtu.
Ühtne ergonoomiline kere
Kerged porilauad, küljepaneelid ja õhukambri kate sulanduvad sujuvalt ühteks tervikuks ja kitsad katted koos ratta saleda keskosaga võimaldavad kehamassi kergemalt ümber seada, et juhitavus oleks veelgi parem. Optimaalse juhitavuse jaoks on YZ450F-il tasane ülemine pind, mis ulatub istme tagaosast ette õhukambrini.
Oma klassi parim KYB-vedrustus
Tööstusharu juhtiv KYB kiirustundlik esikahvel ja kerge tagaamort on varustatud mudelispetsiifiliste vedrustuse seadistustega, mis on loodud pakkuma suurepärast kühmude summutamist ja kõrget veojõudu. Paremate vedrustusseadete jaoks on kahvlil käsitsi reguleeritav summutusregulaator ja sõitja saab vaadata oma nutitelefoni rakendusest Power Tuner vedrustusseadete nõuandeid.
Reguleeritav veojõukontrollsüsteem
YZ450F-il on veojõukontrollsüsteem kolme sekkumistasemega, kuid selle saab ka välja lülitada. Rakenduse Power Tuner abil on lihtne kohandada süsteemi oma eelistatud sekkumistasemega, et see sobiks erinevate rajapindadega ja muutlike ilmastikutingimustega.
Paigaltvõtu juhtsüsteem
Kiireks stardiks on YZ450F-il paigaltvõtu juhtsüsteemil funktsioonid „Rev clip“ ja „Ignition retard“. Funktsiooni „Rev Clip“ saab seadistada piirama mootori pöörlemiskiirust vahemikus 6000–11 000 pööret minutis sammuga 500 p/min, mis võimaldab teil anda oma rattale täisgaasi, kui stardipuu langeb ja keskenduda täielikult võidule.
Hõlpsalt kasutatav rakendus Power Tuner
Power Tuneril on funktsioon „Simple Tuning“, mis võimaldab teil hõlpsasti valida mootori seadistuseks „Smooth“ kuni „Aggressive“. Uus ringitaimeri funktsioon võimaldab jälgida soorituste arengut ning KKK lõik selgitab kõige tõhusamat viisi, et valida parim olukorraga sobiv mootori ja vedrustuse häälestus.
Ergonoomiline sõitjaasend
Lisaks selle, et see on kõige kiirem, kergem ja võimsam YZ450F, on see loodud ka erinevat suurust ja kehatüüpiga sõitjatele. Lameda istme, jalatugede asendi ja juhtraua kinnituskoha vaheline suhe loob sõitjaasendi, mis tagab ideaalse ergonoomika ja sõitja hea liikuvuse.