Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Uuendatud 43 mm KYB-esikahvel
Suurema mugavuse ja jalgade mahatoetamise hõlbustamiseks on Ténéré 700 Explore varustatud 43 mm KYB esikahvliga, mis pakub käigupikkust 190 mm, mis on 20 mm vähem kui Ténéré 700-l. Muudetud vedrustusulatus tagab stabiilse ja mugava sõidu pagasiga reisimise ja lühendatud käiguga vedrustus tagab madalama sadulakõrguse.
Kaugreguleeritav tagaamortisaator
Ratas on varustatud spetsiaalselt väljatöötatud KYB-amortisaatoriga, millel on suurem vedrukiirus, see tagab suurepärase mugavuse ja juhitavuse isegi täislastis sõites. Tänu 180 mm käigupikkusele – 20 mm vähem kui Ténéré 700-l – tagab kaugreguleeritav tagumine amortisaator madalama sadulakõrguse, mis võimaldab hõlpsalt jalga maha toetada.
Madalam sadula kõrgus
Lihtsamaks peale ja mahatulekuks on uus Ténéré 700 Explorer varustatud madalama sadulaga: 860 mm – 15 mm vähem kui Ténéré 700-l. See pakub erinevaid eeliseid, sealhulgas hõlpsamat jalgade mahatoetamist, see teeb lihtsamaks juhtimise aeglase sõidu puhul keerulisel maastikul või ummikus sõites.
Parem tuulekaitse
Kui sõidate pikki vahemaid, hindate täiendavat tuulekaitset, mida pakub tehases paigaldatud suurem tuuleklaas Kuna see on kõrgem ja laiem kui standardrattal (selle pindala on 50% suurem), tagab see mugavama reisimise.
Kiire käiguvaheti
Ténéré 700 Explore'i ainulaadne varustatus on suunatud täiendava mugavuse pakkumisele. Uuel kiirel käiguvahetil on seaded, mis töötati välja spetsiaalselt 690 cm³ CP2 mootori tarvis. Nüüd saate ühtlasema ja tõhusama kiirendamise jaoks nautida sujuvat üles-käiguvahetust.
Küljekottide valik
Ténéré 700 Explore'i originaalvarustuses on küljekottide kinnitused ja uue ratta ostmisel saate valida originaalsed Yamaha alumiiniumist küljekohvrid, mis on saadaval musta ja hõbedasena või valida Exploreri pehmed kotid. *Lisatasu eest.
5-tolline kahe kujundusega nutitelefoni ühendamisvõimalusega TFT-ekraan
5-tolline värviline TFT-ekraan pakub kaht erinevat ekraanistiili – moodne dünaamiline disain ja traditsioonilisem välimus, mis meenutab analoogajastut. Mootorratta kommunikatsiooni juhtplokk (CCU) suhtleb rakendusega MyRide, et näidata tekstsõnumeid ja kõnede teavitusi ekraanil, hoides teid alati maailmaga ühenduses.
690 cm³ 4-taktiline CP2 mootor
Yamaha 690 cm³ CP2 mootor on loodud pakkuma kõige elamusterohkemat ja rahuldustpakkuvamat sõidukogemust mis tahes maastikul. See 270° väntvõlliga jõuallikas, mis toodab tugevat lineaarset pöördemomenti, kiirendab hästi juba madalatest pööretest, muutes Ténéré 700 Explore'i suurepäraseks kõige erinevamates oludes.
ABS-i 3 režiimi
3-režiimiline ABS annab võimaluse valida täpselt, kuidas soovite, et teie ratas erinevatel pindadel käituks. 1. režiimi puhul töötab ABS täielikult mõlemal rattal – see on avalikel teedel kohustuslik. 2. režiimi puhul on esiratta ABS sees ja tagaratta oma väljas, pakkudes lisakindlust lahtise kruusaga radadel. 3. režiimi puhul on ABS täielikult väljas, andes mudas sõites kogu kontrolli juhi kätte.
Ergonoomiline 16-liitrine kütusepaak
Õhukese tagaosaga kütusepaak, mis tagab pingevaba põlvehaarde ja loomuliku istumisasendi, parandab ergonoomikat, mis teeb sellest ülima universaalse seiklusratta. Tänu CP2 mootori kütusesäästlikkusele annab 16-liitrine kütusepaak teile suure sõiduulatuse.
TäisLED-tuled ja USB-pistikupesa
Agressiivne 4 LED-esitulega esikate on inspireeritud kõrbevõidusõiduratastest, mille DNA ulatub Dakari võitnud Yamaha masinateni. Täis-LED lahendusel on ka kompaktsed esi- ja tagumised suunatuled ning kerge tagatuli, mis kõik tagavad hea nähtavuse, suurepärase töökindluse ja väikese kaalu.
Kerged kodaratega veljed
Sarnaselt Yamaha tehase võidusõiduratastele on Ténéré 700 Explore'il 21-tolline esivelg ja 18-tolline tagavelg, mis kombineerivad madala kaalu, äärmise tugevuse ja suurepärase löögikindluse. Selleks, et nii maastikul kui maanteel oleks alati hea pidamine, on neil kuldseks anodeeritud alumiiniumkodaratega velgedel Pirelli Scorpion Rally rehvid.