Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Võidusõiduvalmis lahendused
R6 RACE on nüüd tehasest saadaval rallisõiduks valmis lahendustega – kõik ebaolulised avalikel teedel nõutud komponendid on eemaldatud. Nii on rajaks ettevalmistamine kiirem ja lihtsam, see kinnitab, et R6 RACE on ülim rajaratas, mis on saavutanud võrreldamatult arvukaid tulemusi.
Kerge suure jõudlusega 599 cm³ mootor
Suure jõudlusega R6 mootor on saavutanud legendaarse tuntuse, võites järjest 5 WorldSSP meistrivõistlust. Nagu iga R-seeria, on ka see loodud arenenud ringrajatehnoloogiaga, mis pärineb Yamaha maailmameistrivõistluste masinatelt. Sind ootab ees põnev sõit ja võidukas jõudlus tänu kõrgele 13,1 : 1 surveastmele, sepistatud kolbide ja titaanist klappide kombineerimisele.
Aerodünaamiline võidusõidu jaoks loodud kere
Iga R-seeria on loodud ülimate soorituste jaoks, ning R6 RACE-i aerodünaamiline gondel vähendab ratta õhutakistust, et saaksid suurtel kiirustel tõelise eelise. Ja selleks, et meenutada konkurentidele selle ratta ehedat rajapäritolu, on kergel ja saledal kerel agressiivne M1 MotoGP® stiilis eesmine õhusissevõtt ja rajastiilis tuuleklaas.
Elektroonilised juhtsüsteemid
R6 RACE-il on mitmed kõrgtehnoloogilised elektroonilised süsteemid, mis aitavad sul saavutada parimaid tulemusi. Kiirvahetussüsteem (QSS) võimaldab sidurita täisgaasil käike kiirelt üles vahetada, ning Yamaha kiibiga reguleeritud sissevõtt (YCC-I) ja kiibiga reguleeritud gaasiklapp (YCC-T) ning libisev sidur, 6-käiguline ülekanne annavad sulle võimaluse ratast igal ringrajal maksimaalselt kontrollida.
Kvaliteetne R1-tüüpi esikahvel
Standardina tipptasemel lahendusi pakkuval R6 RACE-il on kuldset värvi kvaliteetne R1-tüüpi täielikult reguleeritav 43 mm esikahvel. See kõrgtehnoloogiline esiosa hoiab sind rajal suurepäraselt, pakkudes erakordset tagasisidet ning annab olulise panuse sellesse, et tulemuseks oleks üks oma klassi kõige paremini juhitavaid rattaid.
Ringrajatõhus ergonoomika
Vaata ükskõik millise parima sõitja tegutsemist ja näed, et kurvidesse sisenemisel ja neist väljumisel on kehaasendi kiire muutmine ülimalt oluline. Kompaktse Deltabox-raamiga, vormitud alumiiniumpaagiga, saleda istmega ja kitsa magneesiumist tagaraamiga R6 RACE võimaldab sul kehamassi kiirelt ja hõlpsalt nihutada, et ratast lühemate ringiaegade jaoks paremini valitseda.
Kompaktne Deltabox-raam ja kerge magneesiumist tagaraam
Kompaktsel alumiiniumist Deltabox-raamil on magneesiumist tagaraam, mis on toodetud Yamaha CF valutehnoloogiaga, et saavutada maksimaalne vastupidavus minimaalse massiga. Ratta saledad mõõtmed on suurepärase ergonoomikaga, et saaksid stardis rattale võimalikult ühte sulanduda, madal kaal aitab massi tsentris hoida järsu, reageerimisvõimelise juhitavuse jaoks.
Klassiliidri R1-tüüpi esipidurid
Selleks, et sobida kokku kvaliteetse kuldset värvi 43 mm esikahvliga, kasutab R6 RACE kaht 320 mm hüdraulilist piduriketast, mida hoitakse radiaalkinnitusega 4-kolviliste vastassuunaliste kolbidega pidurisadulates. Loodud samade spetsifikatsioonide järgi nagu süsteem WSBK võidusõite võitnud R1-l, see kõrgaretatud klassiliidri disain pakub erakordset peatamisjõudu koos täpse juhitavusega.
Kerge alumiiniumist kütusepaak
R6 RACE-il on kerge alumiiniumist kütusepaak, mille vorm jätab sulle piisavalt ruumi kehamassi nihutamiseks ja parima sõiduasendi saavutamiseks. Imeilusa viimistlusega 17-liitrine sügavate põlvesüvenditega paak, mis võimaldab nõjatuda lähedale ja hoida kinni paagist, rõhutab mootorratta kvaliteetseid lahendusi.