https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/adventure/pdp/t-n-r-700-world-raid-2024/
23-liitrine kaksik-kütusepaak
Ténéré 700 World Raidil on üldmahutuvusega 23-liitrit kaksikpaagid, mis võimaldavad sõita ilma lisatankimiseta kuni 500 km. Paagi kõrgeim osa on palju madalamal kui Ténéré 700 puhul, et võimaldada sujuvat üleminekut istme esiosa ja paagi vahel, mis omakorda kergendab juhi liikumist rattal.
Lame võidusõidust inspireeritud 2-osaline iste
See disain võimaldab sõitjal nihkuda hõlpsalt taha või ette, et oma kehamassi keerulisel maastikkul paremini valitseda. Ergonoomika sobib nii istuva kui ka seisva sõiduasendi jaoks. Istme 2-osaline disain võimaldab tagaosa hõlpsalt eemaldada, et paigaldada mitmesuguseid tarvikuid, nt hoidikut või pagasit, ning kaksikmaterjaliga istmelahendus on loodud pakkuma kindlat, samas mugavat sõitu.
5-tolline TFT-ekraan mobiili ühendamisvõimalusega
5-tolline TFT-ekraan võimaldab kasutada kolme erinevat kujundust: tänapäevane digitaalne disain, traditsioonilisem analoogvälimus või rajalegendi stiilis ekraan koos reisidistantsi näidikuga. Mootorratta kommunikatsiooni juhtplokk (CCU) suhtleb rakendusega MyRide, et näidata tekstsõnumeid ja kõnede teavitusi ekraanil, hoides sind alati maailmaga ühenduses.
ABS-i 3 režiimi
3-režiimiline lülitatav ABS annab sulle võimaluse valida täpselt, kuidas soovid, et su ratas erinevatel pindadel käituks. 1. režiimi puhul töötab ABS täielikult mõlemal rattal – see on avalikel teedel kuhustuslik. 2. režiimis on esiratas sisse lülitatud ja tagaratas välja lülitatud, pakkudes lisakindlust lahtise kruusaga radadel ja 3. režiim - täielikult välja lülitatud, andes maastikul seigeldes kogu kontrolli juhi kätte.
Kvaliteetsed 43 mm KYB esikahvel, 230 mm käik
Stabiilse maastikuvalitsemise ja hõlpsa juhtimise jaoks on Ténéré 700 World Raid-il 43 mm KYB esikahvel suurema 230 mm käiguga, mis pakub täielikku vedru eellaadimise reguleerimist, ning kokkusurumise ja tagasivetrumise summutamist – nii saad neid seadistada sobivaks erinevate koormuste, maastike ja kiiruste jaoks. Välistorude tumepruun Kashima-kate vähendab staatilist hõõrdumist sujuvama toimimise jaoks, lisaks muudab see torud vastupidavamaks ja korrosioonikindlamaks.
Öhlinsi reguleeritav rooliamort
Ülemise kahvliklambri taha lähedale paigaldatud kompaktne ja kerge Öhlinsi rooliamort võimaldab šassiid paremini valitseda – eriti just keerulisel maastikul. Selle 18 erinevat summutusseadistust võimaldavad valida soovitud tunnetuse ja tagasiside taseme.
Tagavedrustuse pikk 220 mm käik
Tagavedrustuse süsteem kasutab uue disainiga liigendühendust ning tagaamordil on lisaanum ja alumiiniumkorpus, mis tagab ühtlase vedrustuse. World Raid-i vedrustus võimaldab tagarattal liikuda 220 mm, mis on 20 mm rohkem kui Ténéré 700 puhul.
690 cm³ 4-taktiline CP2 mootor
Yamaha 690 cm³ CP2 mootor on loodud pakkuma kõige elamusterohkemat ja rahuldustpakkuvamat sõidukogemust mis tahes maastikul. See 270° väntvõlliga jõuallikas, mis toodab tugevat lineaarset pöördemomenti, tõmbab tugevalt madalatest pööretest alates, muutes Ténéré 700 World Raid-i suurepäraseks sooritajaks olenemata sellest, kas läbite kontinenti või sõidate krossi.
Maastikusõidu jaoks loodud õhupuhastusbox
Ténéré 700 World Raid õhupuhastibox on loodud tulema toime äärmuslike maastikega, mille jaoks see pikamaa seiklusratas on loodud. Õhubox-i maht on sama, nagu Ténéré 700 puhul, ning sellel on ettepoole suunatud sissevõtukanal, mis tõkestab tagaratta poolt ülespaisatud tolmu ja mustuse sissesattumist.