Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Yamaha Rally Racing pärandi värvid
Tähistamaks 40 aasta möödumist sellest, kui esimene Ténéré avas igale sõitjale uue seiklusterohke maailma, on World Rally-l ajalooline Yamaha võidusõidu värvilahendus, mis on inspireeritud Stéphane Peterhanseli tehase võidusõidu mootorratastest. Ténéré 700 World Rally hõbedaste kiirusplokkide ja roosa fluo-triibuga tugeval sinisel alusel avaldab austust Yamaha mitmekordsetele võitudele maailma kõige raskemal võidusõidul. Eesmine poritiib on samuti värvitud siniseks, et see sobiks kerega ning eksklusiivsuse suurendamiseks on kahvli välistorud, iste ja rattaveljed viimistletud musta värviga.
Kerge Akrapovič summuti
See esmaklassiline seiklusratas on ehitatud väga kõrgete spetsifikatsioonide järgi ja sellel on kogu ulatuses tipptasemel komponendid. Sügava ja meeldejääva väljalaske mürinaga rõhutab Akrapovič summuti CP2 mootoriga koostöös väga erilist iseloomu ja tõstab esile selle eksklusiivse mootorratta klassi parima varustuse.
23-liitrine kaksik-kütusepaak
Ténéré 700 World Raidil on üldmahutuvusega 23-liitrit kaksikpaagid, mis võimaldavad sõita ilma lisatankimiseta kuni 500 km. Paagi kõrgeim osa on palju madalamal kui Ténéré 700 puhul, et võimaldada sujuvat üleminekut istme esiosa ja paagi vahel, mis omakorda kergendab juhi liikumist rattal.
Lame võidusõidust inspireeritud 2-osaline iste
See disain võimaldab sõitjal nihkuda hõlpsalt taha või ette, et oma kehamassi keerulisel maastikkul paremini valitseda. Ergonoomika sobib nii istuva kui ka seisva sõiduasendi jaoks. Istme 2-osaline disain võimaldab tagaosa hõlpsalt eemaldada, et paigaldada mitmesuguseid tarvikuid, nt hoidikut või pagasit.
5-tolline TFT-ekraan mobiili ühendamisvõimalusega
5-tolline TFT-ekraan võimaldab kasutada kolme erinevat kujundust: tänapäevane digitaalne disain, traditsioonilisem analoogvälimus või rajalegendi stiilis ekraan koos reisidistantsi näidikuga. Mootorratta kommunikatsiooni juhtplokk (CCU) suhtleb rakendusega MyRide, et näidata tekstsõnumeid ja kõnede teavitusi ekraanil, hoides sind alati maailmaga ühenduses.
ABS-i 3 režiimi
3-režiimiline lülitatav ABS annab sulle võimaluse valida täpselt, kuidas soovid, et su ratas erinevatel pindadel käituks. 1. režiimi puhul töötab ABS täielikult mõlemal rattal – see on avalikel teedel kuhustuslik. 2. režiimis on esiratas sisse lülitatud ja tagaratas välja lülitatud, pakkudes lisakindlust lahtise kruusaga radadel ja 3. režiim - täielikult välja lülitatud, andes maastikul seigeldes kogu kontrolli juhi kätte.
Kvaliteetsed 43 mm KYB esikahvel, 230 mm käik
Stabiilse maastikuvalitsemise ja hõlpsa juhtimise jaoks on Ténéré 700 World Rally-il 43 mm KYB esikahvel suurema 230 mm käiguga, mis pakub täielikku vedru eellaadimise reguleerimist, ning kokkusurumise ja tagasivetrumise summutamist – nii saad neid seadistada sobivaks erinevate koormuste, maastike ja kiiruste jaoks. Välistorude tumepruun Kashima-kate vähendab staatilist hõõrdumist sujuvama toimimise jaoks, lisaks muudab see torud vastupidavamaks ja korrosioonikindlamaks.
Öhlinsi reguleeritav rooliamort
Ülemise kahvliklambri taha lähedale paigaldatud kompaktne ja kerge Öhlinsi rooliamort võimaldab šassiid paremini valitseda – eriti just keerulisel maastikul. Selle 18 erinevat summutusseadistust võimaldavad valida soovitud tunnetuse ja tagasiside taseme.
Tagavedrustuse pikk 220 mm käik
Tagavedrustuse süsteem kasutab uue disainiga liigendühendust ning tagaamordil on lisaanum ja alumiiniumkorpus, mis tagab ühtlase vedrustuse. World Rally vedrustus võimaldab tagarattal liikuda 220 mm, mis on 20 mm rohkem kui Ténéré 700 puhul.
Kõrge pöördemomendiga 690 cm³ CP2 mootor
Kui oled kord kogenud CP2 2-silindrilist 690 cm³ mootorit, siis mõistad, miks see on üks Yamaha edukamaid tooteid. Läbiv tugev lineaarne pöördemoment võimaldab ratast tõhusalt maastikul valitseda – ja selle suurepärane kütusesäästlikkus, kompaktsed mõõtmed ja madal kaal tähendavad, et ratas on ideaalne seikleja.