https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/scooters/urban-mobility/pdp/nmax-125-2024/
125cc Blue Core mootor
Sõltumata sellest, kas sõidate tiheda liiklusega linnatänavatel või lähete äärelinna, et sõpradega kohtuda, pakub sportlik NMAX 125 teile ideaalset segu jõudlusest, lõbususest ja ökonoomsusest. Vaikselt töötav 125-kuubikuline Blue Core mootor tarbib väga vähe kütust ja annab tugeva kiirenduse, et hoida teid linnaliikluses eespool – ning suure mahutavusega 7,1-liitrine kütusepaak võimaldab teil tankimiste vahel läbida ca 300 km.
Sportlik keredisain
Yamaha viib NMAX 125 järgmisele tasemele kere disainiga, millel on stiilne esikate koos dünaamiliste kahe silmaga LED-esitulede ja integreeritud gabariidituledega, samas kui LED-tagatuli ning integreeritud esi- ja tagumised suunatuled täiustavad esmaklassilist välimust.
CCU kommunikatsiooni juhtseade
NMAX-i eeliseks on Yamaha side juhtimisseade (CCU), mis hoiab teid ühenduses ja muudab iga sõidu nauditavamaks. Laadige oma nutitelefoni alla rakendus "MyRide" ja ühendage Bluetoothiga. Pääsete juurde suurele hulgale tehnilisele sõiduteabele, saate isegi teile tundmatus linnaosas oma rolleri üles leida rakenduse ,,parkimisotsija,, abil!* *Kasutades telefoni viimast ühenduses oldud asukohta, mitte GPS-i.
Smart Key süsteem
NMAX on oma klassi üks paremini varustatud rollereid ja selle standardvarustuses on Yamaha Smart Key süsteem. Kuni teil on nutikas võti taskus või kotis kaasas, võimaldab see võtmeta süsteem teil NMAXi tööle panna, säästes aega ning muutes kogu protsessi palju lihtsamaks ja mugavamaks. Enam ei pea öösel pimedas parklas võtit otsima!
Kõrge jäikusega raam
Dünaamilise kere taha peidetud suure jäikusega raam mängib võtmerolli NMAXi muutmisel üheks Yamaha parima jõudlusega linnarolleriks. Sellel on suur 7,1-liitrine kütusepaak, mis asub kesktunnelis, et tagada hea kaalujaotus ja suurepärane manööverdusvõime. Šassii ja kere tagavad mugava sõiduasendi koos tõhusa tuulekaitse ja väiksema müraga.
Veojõukontrollsüsteem
NMAX on varustatud veojõukontrollsüsteemiga, mis tagab enesekindlama sõidu libedatel pindadel, nagu märjad munakivid või sõidurajad. Kui TCS tajub, et tagarehvi libisemine on peagi toimumas, vähendab see hetkeks tagarattale suunatud veojõudu, nii et rehv säilitab haarduvuse, võimaldades teil enesekindlalt sõita erinevates ilmastiku- ja teepinnatingimustes.
Start & Stop
Sellise ökonoomse rolleriga sõites aitate juba vähendada süsiniku jalajälge ning linnareostust ja et kütusekulu veelgi vähendada, on NMAX varustatud Start & Stop süsteemiga, mis rakendub, kui peatute foori ees või ülekoormatud tänavatel. Kui tuled lähevad roheliseks, vabastage lihtsalt pidurid ja keerake gaasi ning EURO5 mootor käivitub kohe.
Istmealune panipaik
Lisaks sellele, et NMAX on Yamaha kõige sportlikum ja dünaamilisem 125 cm3 roller Urban Mobility klassis, on NMAXil ka praktiline pool, mis teeb sellest ideaalse kaaslase nii tööl kui ka vabaaja veetmisel. Tõstke iste üles ja pääsete juurde avarale panipaigale, mis on piisavalt suur, et teie kiivrit ja muid isiklikke esemeid mahutada.
Nutiühenduvusega LCD-instrumendid
See esmaklassiline, samas taskukohane linnaroller on varustatud kõrgtehnoloogilise LCD- ekraaniga. Lisaks kiiruse, vahemaa, kütusetaseme ja temperatuuri kuvamisele on see ekraan ühendatud CCU-ga ja sellel on ikoonid, mis süttivad ja teavitavad teid sissetulevatest kõnedest, e-kirjadest ja SMS-sõnumitest ning kuvavad ka teie nutitelefoni aku seisundit.
Pistikupesa ja esitaskud
Lihtsasti kasutatava CCU ja laia valiku MyRide rakenduse funktsioonidega võimaldab NMAX teil olla kõikjal ühenduses – tagades, et te ei jäta kunagi tähelepanuta töökaaslaste või sõprade saadetud tähtsaid teateid. Mugav pistikupesa võimaldab hoida nutitelefoni täielikult laetuna ka sõidu ajal ning esitaskud on ilmastikukindlad isiklike asjade hoidmiseks.
Eesmised ja tagumised ketaspidurid koos ABS-iga
NMAXi esmaklassiline varustatus sisaldab võimsat pidurisüsteemi, millel on 230 mm esiketas ja 230 mm tagumine ketas, mis tagavad teile palju sujuvat ja kontrollitavat pidurdusjõudu ning ABS-süsteem hoiab ära rataste juhusliku blokeerumise, mis võib juhtuda, kui rakendate sõidu ajal liigset pidurdusjõudu lahtistel või libedatel pindadel.