Ténéré 700

Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit

Uusim CP2 EU5+ 690cc neljataktiline mootor

Uusimas Ténéré 700 versioonis, kasutajate poolt kiidetud CP2 mootoril on YCC-T elektrooniline gaasihoob, mis pakub hulgaliselt uusi funktsioone ja täiustatud pöördemomendi kõverat. Uuendused hõlmavad uut õhu sisselaskeava ja sujuvamat käiguvahetust, samas kui välisilme on ümber kujundatud uue sidurikattega, mis pakub rohkem jalaruumi nii istumis- kui ka seisvas asendis.

Uus esitulede ja keredisain

Uus esitulede ja keredisain avaldab austust Yamaha rallipärandile. Siluett on klassikaline Ténéré: eest kõrge ja vertikaalne, tagant madal ja kerge. Iga paneel on hoolikalt disainitud nii, et kaal oleks minimaalne ja ikooniline Quad LED-esituled on samuti ümber kujundatud, et pakkuda värsket ja agressiivset välimust, parandades samal ajal valgustust öösel sõites.

Õhuke ja kompaktne korpus lameda istme ja ümberkujundatud kütusepaagiga

Ténéré 700 on põhjalikult uuendatud, et pakkuda veelgi paremat maastikul liikuvust. Uus kütusepaak on nihutatud ettepoole ja kütusepaagi kork on parema kaalujaotuse tagamiseks madalamale positsioneeritud, samas kui kuju on kitsam, et tagada parem haardumine põlvedel, mis tagab maksimaalse juhitavuse igat tüüpi pindadel. Seda täiendab uus rallistiilis lame iste, mis on kitsas ja võimaldab kerget kehakaalu ülekandmist.

Torukujuline terasraam topelttoega

Yamaha rallisõitude programmis end hästi tõestanud jäik topelthälliga torukujuline terasraam ühendab tugevuse väikese kaaluga. Lühikese teljevahe ja kitsa hoiaku kombinatsioon muudab mootorratta krapsakaks ja seal on palju liikumisruumi, samas kui kõrge vedrustus tagab 240 mm kliirensi, et tulla toime raskel maastikul.

Täiustatud pika käiguga vedrustus

Ténéré 700 kõrge hoiak ja 240 mm kliirens tagavad kvaliteetse pika käiguga vedrustuse. 43 mm paindumiskindlad esiamordid on nüüd täielikult reguleeritavad ja saavad 2025. aastaks uue eelkoormuse regulaatori. Tagaosas on uuendatud, täielikult reguleeritav Piggybacki reservuaariga tagumine amort, mis on loodud ideaalselt harmoneeruma esivedrustusega ja parandama jõudlust isegi kõige kurnavamates sõidutingimustes.

Elektrooniline gaasihoob ja sõidurežiimid

YCC-T-l on kaks sõidurežiimi, mis annavad teile võimaluse valida oma sõidustiiliga kõige paremini sobiva gaasipedaali kaardi. Sport pakub kõige teravamat gaasipedaali reaktsiooni, samas kui Explorer tagab sujuvama jõuülekande.

Lülitavad ABS ja TCS

Maksimaalse kontrolli saavutamiseks maastikul sõites saab nii ABS-i kui ka veojõukontrolli ühe nupuvajutusega täielikult välja lülitada. ABS-il on kolm seadistust, mida saab valida liitmike sees asuva spetsiaalse nupu või uue lüliti abil TFT armatuurlaua menüü kaudu. Lisaks sellele, et ABS on täielikult sisse või välja lülitatud, saab seda välja lülitada ainult tagarattal, mis võimaldab teil kasutada tagumist pidurit ja gaasi lahtistel pindadel juhtimiseks, nautides samal ajal eesmise ABS-i eeliseid.

6,3-tolline TFT värviline ekraan nutiühenduvuse ja navigeerimisega

Suur 6,3-tolline TFT värviline ekraan rõhutab Ténéré 700 esmaklassilist disaini ja sellel on kaks erinevat paigutusvalikut, mis võimaldavad teil keskenduda teabele viisil, mis sobib teie sõitmisega kõige paremini, samal ajal kui nutitelefoniga ühendamine avab hulga funktsioone, sealhulgas telefonikõned, muusika ja juhised läbi MyRide rakenduse. Standardvarustusse kuulub ka USB-C laadimisport.

21"/18" kodararattad

Nagu Yamaha tehase rallirattad, on ka Ténéré 700-l 21-tolline esiratas ja 18-tolline tagaratas, mis ühendavad väikese kaalu tohutu tugevuse ja silmapaistva löögikindlusega. Kõrge haarduvuse ja vastupidavuse tagamiseks pinnasel ja teel on need alumiiniumist kodararattad varustatud Pirelli Scorpion Rally STR rehvidega.

Maastikukomponendid

Üksikasjad on 2025. aasta Ténéré 700 puhul olulised. Kuna tegemist on kõige vastupidavama seiklusrattaga, mida saate osta, on komponente täiustatud, et parandada maastikul kasutamist, ilma et see sõiduteel sõiduomadusi halvendaks. Suured jalatoed ja ühes tükis rallistiilis iste aitavad sõitjal katmata pindadel sõitu paremini kontrollida, tugev mootorikaitse kaitseb vältimatute löökide eest.

Uus intuitiivne jaotusmehhanism

Ergonoomilisel lülitil on nüüd viiesuunaline juhtkang kasutamise hõlbustamiseks, uued jaotusnupud pakuvad rohkem funktsioone kui eelmise põlvkonna Ténéré 700 omad, muutes erinevate funktsioonide kerimise menüüs lihtsaks ja intuitiivseks. Ka suunatulesid on kaasajastatud ja vasakpoolsele jaotusmehhanismile on lisatud uusi funktsioone: kolme vilkumisega signaal õrnal vajutamisel või pidev signaal automaatse väljalülitamisega.

Saadaval madalama istmekõrgusega tehaseversioon

Ténéré 700 on saadaval ka madalama istmekõrgusega versioonina otse tehasest. 20 mm väiksema vedrustuse käiguga ees ja taga on selle versiooni istmekõrgus 860 mm neile, kes eelistavad madalamat isteasendit.

Hind

11 750.00 €

Garantii 3 aastat

Mootor

Mootori tüüp: 4-taktiline, 2-silindriline, vedelikjahutusega, DOHC, 4-klapiline
Töösilindrite maht: 689 cm³
Silindri läbimõõt x kolvikäik: 80,0 × 68,6 mm
Surveaste: 11,5 : 1
Maksimaalne võimsus: 54,0 kW (73,4 hj) @ 9 000 p/min
Piiratud võimsusega versioon: 35,0 kW (47,6 hj) @ 8 000 p/min
Maksimaalne pöördemoment: 68,0 Nm (6,9 kgf·m) @ 6 500 p/min
Määrdesüsteem: märgkarter
Siduri tüüp: märg, mitme kettaga
Süütesüsteem: TCI (transistorjuhtimisega süüde)
Käivitussüsteem: elektriline
Käigukast: pideva haardega, 6-käiguline
Lõppülekanne: kett
Kütusekulu: 4,3 l / 100 km
CO₂ heitkogus: 100 g/km
Kütusesüsteem: elektrooniline sissepritse

Šassi

Raam: topeltraam, terastorust konstruktsioon
Juhtraua kaldenurk: 27°
Jälg (trail): 105 mm
Eesmine vedrustus: ümberpööratud teleskoopkahvel, Ø 43 mm
Tagumine vedrustus: lingi tüüpi vedrustus, kiigehoob
Eesmine amordikäik: standard 210 mm
Tagumine amordikäik: standard 200 mm
Eesmine pidur: hüdrauliline kaksik ketaspidur, Ø 282 mm
Tagumine pidur: hüdrauliline üksik ketaspidur, Ø 245 mm
Eesmine rehvimõõt: 90/90 - 21 M/C 54V
Tagumine rehvimõõt: 150/70 R 18 M/C 70V

Mõõdud ja mahud

Kogupikkus: 2 370 mm
Kogulaius: 935 mm
Kogukõrgus: 1 455 mm
Istme kõrgus: 875 mm
Teljevahe: 1 595 mm
Minimaalne kliirens: 240 mm
Tühimass (täis õli ja kütusepaagiga): 208 kg
Kütusepaagi maht: 16 l
Õlipaagi maht: 3 l

Ekraan ja ühenduvus

Ekraani tüüp: TFT
Ekraani suurus: 6,3 tolli
Nutitelefoni ühenduvus: MyRide
Ekraanipõhine navigatsioon: MyRide samm-sammuline navigeerimine
Kiirendus 0 - 100km/h: 4,0 s
Max. kiirus: 195 km/h
Värvivalik: Icon Blue; Frozen Titanium

Lisavarustuse leiate siit

Saadav ka A2 (35kW) versioon.

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:

Ott Kopti  T:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee
Lauri Lill  T:+372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee

Kauba transport koju siit

Erisused:

  • 689cc 4-takti EURO5+ CP2 mootor
  • Uued rally stiilis kerepaneelid ja esituli
  • Õhuke ja kompaktne kere lameda istme ja ümberkujundatud kütusepaagiga
  • Torujas terasraam
  • Täiustatud pika käiguga vedrustus
  • Elektrooniline gaasihoob ja sõidurežiimid
  • Lülitavad ABS ja TCS
  • 6,3-tolline värviline TFT nutiühenduvuse ja navigeerimisega
  • 21-/18-tollised kodarrattad
  • Maastikukomponendid
  • Uus intuitiivne lülitiseade, suunatulede automaatika

TeNeRe 700 - lõpmatu avastamisrõõm

Sõites uue YAMAHA Tenere 700-ga võid planeerida tulevikku täpselt seal kus sa soovid, et see oleks, kuna uue Tenere 700 maastikusuutlikus võimaldab sul sõita kuhu iganes sa tahad ilma igasugu piirangute ja piirideta, luues totaalse vabaduse tunde. Lõpmatu avastamisrõõm!
Suure pöördemomendiga 689cc 2-silindrline EURO5+ mootor on ühendatud spetsiaalselt kohandatud käigukastiga - kooslus tagab ideaalse jõu ja juhtimise tasakaalu. See rallist väljakasvanud pikamaa-seiklusratas on ehitatud selleks, et saaksid nautida sõitu nii raskel maastikul kui siledal kiirteel.
Kompaktne šassii ja kerge kere tagavad maksimaalse manööverdusvõime sõidu ajal nii seistes kui istudes, pika käiguga vedrustus ja kodararattad võimaldavad sõita kõikjal. Lihtsalt tankige ja sõitke, järgmine horisont on teie.