Võimas reas-kahesilindriline mootor
999 cm3, DOHC, 8-klapilise, paralleelse kahesilindrilise mootori vapustav võimsus tagab oma klassi juhtiva ülisujuva jõudluse kogu võimsusvahemikus – punase joonega alles 8500 p/min juures tagab see sõiduk alati agressiivse ja meeleoluka sõidu. Täieliku meelerahu tagamiseks on legendaarne vastupidavus ja töökindlus iga Yamaha mootori tunnuseks.
Väljakutsuv ja agressiivne SE stiil
Selle SE mudeli ainulaadne iseloom kumab kõigest läbi, ühendades uue taseme võime väljakutsuva välimusega tänu erilisele värvilahendusele, agressiivsele esiosa disainile ja vastupidavatele rehvidele. ,,Varjatud,, eesmised LED-tuled ja "kurja silma" kujunduses gabariidituled toonitavad sõduki eripära, LED-taga-, piduri- ja tagurdustuled tagavad suurepärase nähtavuse.
Täiustatud, mugavusele keskendunud vedrustus
Tugev vedrustus on loodud pakkuma suurepärast juhitavust: maksimaalne vedrustuse ulatus ja pehmus madalal kiirusel, tasakaalustatud tunne radadel sõitmisel ja jäikus suuremal kiirusel agressiivselt sõites. Laia kaarega A-õõtshoovad koos kergesti reguleeritavate eesmiste ja tagumiste FOX-amortisaatoritega aitavad luua ideaalse seadistuse.
3 sõidurežiimi
Yamaha kiibiga juhitav gaasihoob (YCC-T) töötab koos Ultramatic® käigukasti ja On-Command süsteemidega, et tagada täiuslik võimsus igas olukorras, kasutades 3-positsioonilist D-režiimi (sõidurežiimi) juhtseadet. Valige sportrežiim avaratel väljadel meeleolukaks sõitmiseks, Rajarežiim lõbusaks ja pingevabaks sõiduks või roomamisrežiim aeglaste, raskete olude jaoks, nagu näiteks üle kivide ronimine.
Stiilne sisevalgustus
Hämaras sõitmine pakub erilist naudingut mudeliga Special Edition, millel on läbimõeldud interjööri valgustuspakett koos põranda- ja konsoolivalgustusega, kergesti leitavad sinise LED-valgustusega lülitid ja näidikud, mis on samuti sinise taustavalgustusega. See tipptasemel disainilahendus lisab autokvaliteediga kokpiti atraktiivset õhkkonda.
Sündinud, et tulla toime ekstreemse maastikuga
Paljud erifunktsioonid tagavad selle masina uskumatu maastikuvõime – 3-asendiline D-režiimi juhtseade ning Ultramatic® ja On-Command süsteemid tagavad täiusliku tasakaalu mootoriga pidurdamise ja jõuülekande vahel, raam on tugevdatud, et tagada kindel ja vastupidav tunne ja šassii on sobitatud kõrgetasemelise vedrustusega, et koos tagada maksimaalne tugevus.
Mitmekülgsed kaubavedamise võimalused
Wolverine ® RMAX™2 SE 1000 mudelitel on hõlpsaks kauba transportimiseks kallutatav laadimisplatvorm mis lihtsustab tööd. Hüdraulikasüsteemi ja turvalise riivsüsteemiga lavats talub kuni 272 kg raskust ning sellel on mitu terasest kinnituspunkti kauba või tarvikute kinnitamiseks. Lisage standardse 2-tollise vastuvõtja kaudu 907 kg pukseerimisvõimet ja Wolverine on alati valmis tööle asuma.
Premium esikaitseraud
Mitmeosaline eesmine põrkeraud annab Wolverine RMAX2® 1000 SE-le väga stiilse välimuse. Kahe terasest kinnituspunktiga haagise vedamise tarvis, tehases paigaldatud WARN® VRX 4500 vintsi, tugevdatud karterikaitsmega saate täieliku kindlustundega vastu võtta ka kõige raskema maastiku.
Vastupidavus, millele võite loota
Oma spetsiaalsete detailidega ja tugeva, kõrge ehituskvaliteediga pakub see sõiduk tõelist kindlustunnet oma omanikule. Näiteks on sõidukis kasutusel süsinikterasest esidiferentsiaal ja tagumine ülekanne; suured DAC (Double Angular Contact) rattalaagrid; sepistatud õõtsvarraste lingid; laiad A-õõtsad – see nimistu on pikk ja nii ka teie tulevased maastikusõidud!