Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
R1-st inspireeritud 5-tollised TFT-näidikud
R1-st inspireeritud 5-tollised TFT-näidikud annavad sulle selge ülevaate ja rõhutavad R125 kvaliteetset olemust ja oma klassi parimaid tehnilisi näitajaid. Valige vastavalt oludele tänavasõiduks või võidusõidurajale sobiv ekraaniteema – ning valige oma sõidustiilile ja isiklikele eelistustele vastav programmeeritav kerge käiguvahetuse p/min vahemik.
Nutitelefoniga ühendamine
R125-ga sõitmisel on lihtne olla ühenduses, kui ühendate oma nutitelefoni Bluetooth®-i kaudu selle TFT-näidikutega. Lihtsalt laadige oma nutitelefoni tasuta rakendus Yamaha MyRide, et näha sissetulevate kõnede ja tekstsõnumite teavitusi ning nutitelefoni akuseisundit uue 5-tollise TFT-ekraani ülaosas.
R1-tüüpi juhtraua kinnitus ja lülitid
Kõik R125-s on loodud, et pakkuda sulle ülimat Supersport-sõidukogemust. Yamaha MotoGP® mootorrattastelt inspiratsiooni saanud juhikohal on kvaliteetne R1-tüüpi juhtrauakinnitus ja R1-lt jäljendatud parempoolne lülitiplokk.
R7-st inspireeritud LED-esituled ja gabariidituled
Võimas ja kompaktne tsentraalne LED-esituli, mis asub M1 MotoGP® stiilis nina keskosas, rõhutab R125 suure ratta hoiakut. Sellest R7-stiili LED-seisutuledega ilmest lausa õhkub ehedat R-seeria DNA-d.
Dünaamiline järgmise generatsiooni Yamaha Racing disain
Yamaha võidukatest ringrajaratastest inspireeritud R125 järgmise põlvkonna aerodünaamiline kere annab sellele kergele Superspordile domineeriva suure ratta välimuse ja tunnetuse. Agressiivsel R-seeria ilmel on M-kujuline nina, mis on inspireeritud M1 MotoGP® rattast, et rõhutada selle võidusõidupärandit, ning järgmise põlvkonna Icon Blue ja Tech Blacki värvid koos dünaamilise graafikaga tõstavad esile ratta tipptasemel viimistluse.
Veojõukontroll
R125 TCS annab järsul kiirendamisel kontrolli tõhusalt sõitja kätte, vähendades tagaratta veojõudu, kui tuvastatakse libisemise oht. Mootorratta kvaliteetsete tehniliste lahenduste hulgas on Assist & Slipper sidur, et aeglustamine toimuks stabiilselt. Ja R125-l on võimalus paigaldada kiire käiguvahetussüsteem (QSS) käikude üles vahetamise jaoks.
Suure pöördemomendiga 125 cm³ EURO5 4-taktiline mootor VVA-ga
R125 suure pöördemomendiga 125 cm³ 4-taktiline mootor tekitab 11 kW (15 hj) 9000 p/min, kasutades suuri sissevõtu- ja väljalaskeklappe ning kompaktset sisepõlemiskambrit muljetavaldava kiirenduse saavutamiseks. Ratta jõudlust võimendav Variable Valve Actuation (VVA) süsteem optimeerib klappide ajastust, et tagada hea pöördemoment ja võimas reageerimine kogu pööretevahemiku ulatuses – ja sportlik heitgaasisüsteem kõlab suurepäraselt igal kiirusel!
Tipptasemel vedrustus
Nagu kõikidel Yamaha R-seeria ratastel, on ka R125-l olemas tipptasemel vedrustus. 41 mm KYB ümberpööratud asendis esikahvel annab ideaalse põrutuste summutamise ja juhtimise stabiilsuse tasakaalu – samas kui tagumine liigendtüüpi vedrustussüsteem on loodud hoidma ratast kindlalt teel, võimaldades seejuures väga mugavalt sõita.
Deltabox-raam ja alumiiniumist õõtshark
Yamaha võidusõiduaretusega Deltabox-raami disain on R-seeria Supersport-tehnoloogia tunnuselement ning selle madala kaalu ja kõrge jäikuse kombinatsioon tagab nobeda ja stabiilse juhitavuse. Kvaliteetse esi- ja tagavedrustusega ning lühikese alumiiniumõõtshargiga tipptasemel šassii võimaldab nautida kerge Superspordiga kiiret sõitu.
Suurepärased pidurid
R125 pidurisüsteemid toimivad ülitõhusalt, kuna kasutatakse 292 mm ujuvat eesmist ketast ja 220 mm tagumist ketast. Sellel keerukal pidurikonfiguratsioonil on 2 kolviga radiaalkinnitusega eesmine pidurisadul ning kerged esi- ja tagakettad võimsa ja agressiivse peatamise tarvis.
Lai 140 Michelin Pilot Street tagarehv
Tugeva R-seeria DNA rõhutamiseks on R125-l Michelin Pilot Street lai 140/70-17 tagarehv, see tagab kurvivõtul suurepärase stabiilsuse ja kindlustunde. Hea haarde ja vastupidavuse tasakaaluga supersport-stiilis rehv aitab sul optimeerida mootori laia võimsusvahemiku potentsiaali – ja rehvi lai mõõt rõhutab ratta R-seeriasse kuulumist.
Sportlik sõiduasend
Lisaks M1-stiilis MotoGP®-st inspireeritud juhikohale on R125-l olemas ka 2-osaline sõitja ja reisija iste, millel on vahtpolster, et sõit oleks mugav. Optimeeritud juhtraua asendiga ja saledajoonelise kütusepaagiga, millel on süvendatud põlvedega haaramise alad, alumiiniumist kaassõitja jalatugedega R125 ergonoomika annab tulemuseks tasakaalustatud sõidukogemuse, mis on nii sportlik kui ka mugav.