https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/sport-heritage/pdp/xsr900-2024/
Ajalooline Yamaha võidusõidu disain
XSR900 ehe ja eesmärgipärane disain pakub ainulaadset segu ajatust sportstiilist ja viidetest Yamaha legendaarsetele 1980ndate Deltabox-raamiga võidusõiduratastele. Selle tõelist retrostiili rõhutavad detailid nagu cafe-stiilis kühmuga istmekuju ja võidusõidu inspiratsiooniga kütusepaak ning minimalistlikud avadega küljepaneelid ja ,,peidetud,, tagatuli.
Kvaliteetne viimistlus ja parimad materjalid
XSR900 kasutab läbivalt kvaliteetseid materjale. Olgu tegu tipptasemel juhikoha viimistlusega, puuritud kahvlikatetega ja alumiiniumist jalaraudadega, kahevärvilise topeltõmblusega istmega, võidusõidu inspiratsiooniga detailidega nagu kiirvabastusklambrid ja kokkuklapitavad kaasreisija jalatoed – selle kvaliteetse pärandratta välimus tekitab pikaajalise omamise uhke tunde.
Paindlik ja lõdvestav sõiduasend
Selle erakordse võidusõidu pärandiga mootorratta ergonoomika pakub sulle kogu vajalikku paindlikkust ja mitmekülgsust, mida vajad erinevate sõidustiilide jaoks – sportlik, linnasõit või lõdvestav pikem reis. Sõiduasend, mis eelistab pisut tagapool olemist ja lai reguleeritav juhtrauad annavad rattale eheda rotsteri tunnetuse – lõdvestav jalgade asend koos kühmtoetusega istmega, millesse saab lausa sulanduda, tagavad mugava ja turvalise sõiduelamuse.
Iseloomulik XSR täis-LED-valgustus
XSR900-l on täis-LED-valgustus koos kaheosalise peaprojektori ja poolümara gabariiditulega, mis on kokku kujundatud ümmarguse retroefektiga esilaternana. ,,Peidetud,, tagatulel on suitsune klaas, mis rõhutab ratta puhast ja ajatut välimust, ning kompaktsed ja eredad LED-suunatuled täiustavad tervikpilti.
Ajaloolise värvi tänapäevane lahendus
XSR900 on austuseavaldus minevikule, kasutades ajaloolistele Yamaha võidusõiduratstele viitavaid värve ja graafikat. Valik ,,Legend Red,, on Yamaha ühe populaarseima rallivärvide lahenduse tänapäevane tõlgendus, mis rõhutab asjaolu, et 1980ndate ajastu jõudlus ja disainieesmärgid mõjutavad kindlalt veel ka tänapäeva – selle vaieldamatu tõend on Deltabox-šassii.
Tipptasemel pidurid ja vedrustus
XSR900 tehniliste lahenduste juures pole tehtud ühtki kompromissi – nende hulka kuuluvad Brembo radiaalne peasilinder ja 298 mm eesmised topeltkettad, mis tagavad tugeva pidurdusjõu ja täpse juhitavuse. Täielikult reguleeritav USD-esikahvel ja liigendtüüpi tagavedrustuse süsteemi on vastavalt vajadustele lihtne seadistada ning Yamaha uusimad ülikerged Spinforged veljed vähendavad kaalu ratta tõhusama reageerimise jaoks.
Arenenud elektroonilised juhiabisüsteemid
XSR900 täiustatud elektroonika keskmes on R1-st tuletatud 6-teljeline inertsimõõtmisseade (IMU), mis juhib erinevates oludes sõitmise jaoks kallet tunnetavat veojõukontrolli, libisemiskontrolli süsteemi (SCS) ja esiratta LIFt-kontrollsüsteemi (LIF). Režiime saab valida ja juhtida värvilise TFT-näidiku kaudu.
Mitmekülgne suure pöördemomendiga EU5 CP3 890 cm³ mootor
Yamaha 890 cm³ CP3 mootor sobib täiuslikult XSR900 sportliku ja mitmekülgse Deltabox-šassiiga. Kõrget lineaarset pöördemomenti tekitav sujuv ja hästijuhitav 3-silindriline reasmootor võimaldab liikuda igasuguse soovitud sõidustiiliga. Anna kõvasti gaasi meeliülendava adrenaliinilaksu saavutamiseks või lase end vedada madalatel pööretel ja kõrgema käiguga kui soovid võtta rahulikult. Ja XSR900 erihäälestusega väljalaskeheliga on iga sõit nauding kõrvadele. Jõud või lõdvestumine – valik on sinu!
Kerge Deltabox šassii, pikk õõtshark
Esmalt Yamaha võidusõidurataste jaoks 1980ndatel väljatöötatud Yamaha Deltabox-raami disain on tuntud oma tugevuse ja kerguse kombinatsiooni poolest. XSR900 kasutab Deltabox-raami uusimat versiooni, millel on erineva paksusega seinad, mis annavad rattale häälestatud jäikuse, et juhitavus oleks sportlik ja täpne, tõhusama tunnetuse ja tagasisidega. Uus pikem õõtshark annab rattale relax-i ja kindla haardega tunnetuse, mis sobib ratta mitmekülgse iseloomuga.
QSS, kiirusehoidik, A&S-sidur
XSR900 tehnilised lahendused on standardina tipptasemel, nende hulka kuulub käikude sidurita üles- ja allavahetamise süsteem Quick Shift System ning Assist & Slipper ehk A&S-sidur, mis annab aeglustamisel šassii üle parema kontrolli. Tempomaat on ideaalne, kui tahad lõdvestuda.