Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Sportliku sõidu uus mõõde: MT
Sisenege Jaapani tumedama poole uude dimensiooni manuaalkäigukastiga (MT), kus käiguvahetus toimub sujuva sõrmevajutusega kiiklülitile, mis asub vasakpoolsel juhtraual. Iga vahetuse kiirus ja täpsus on ühtlasemad kui isegi uusimat QSS kiirkäiguvahetust kasutades, suurendades põnevust ja adrenaliinitaset kõige sportlikumates sõidutingimustes.
Täisautomaatne käiguvahetuskogemus: AT
Automaatkäigukasti (AT) seadistuses valige kahe režiimi vahel, mis sobivad erinevatele sõidustsenaariumidele. Meeleolukamaks sõiduks valige D+, mis pakub sportlikku ja agressiivset käiguvahetust kõrgemas pööretevahemikus, või pikamaa/linnasõiduks pakub D-režiim pehmemat käiguvahetuskogemust.
Intuitiivsed juhtimisseaded
Lülitage liikvel olles hõlpsalt MT ja AT vahel, kasutades intuitiivselt paigutatud AT/MT nuppu parema juhtraua ülaosas. MT käiguvahetus toimub vasaku käe sõrmede all oleva puutetundlikku kiiklülitiga ning valida saab sõrme ja pöidlaga lülituse või ühe sõrmega lülituse vahel. AT-režiimis vahetage D+ ja D vahel pöidlaga juhitava MODE-nupuga.
Nutika võtme süsteem
MT-09 Y-AMT esmaklassilist tehnoloogiat kehastav nutika võtme süsteem võimaldab teil sõitu alustada kiiresti ja koheselt, kui nutikas võti asub ettenähtud kauguses, näiteks taskus.
Kergesti juhitav ja mitmekülgne
MT-09 Y-AMT on kiire ja mitmekülgne mootorratas, olles ideaalseks masinaks olenemata sellest, kas soovite veeta hoogsat sportliku pärastlõunat või kulgeda lõõgastavas tempos. MT on loodud selleks, et maksimeerida MT-09 sportlikku põnevust käänulistel teedel. Kiired ja sujuvad käiguvahetused võimaldavad sõidu ajal kurvides, pidurdamisel ja gaasipedaalil täpsemalt keskenduda. AT on loodud nii sportlikuks kui ka tänavasõiduks – režiim D+ sobib kiireteks elamusterohketeks sõitudeks, režiim D mugavaks linnasõiduks ja igapäevaseks töölkäimiseks.
Kaasatud sõiduasend
MT-09 on tuntud oma hea juhitavuse ja stabiilsuse poolest ning seda tänu täiustatud ergonoomikale, mis lubab sõitjal tunda nagu oleks ta masinaga üks tervik ning pakub erinevate sõidustiilide korral suuremat liikumisvabadust – kõike seda võimaldab Y-AMT nautida veelgi kõrgemal tasemel. Juhtraua asendil on kaks kohandatavat asendit, samas ka jalatoed on reguleeritavad. Kaheosaline iste võimendab veelgi vabadustunnet sõidu ajal.
5-tolline täisvärviline TFT-ekraan mobiilse ühenduvuse ja navigeerimisega
Täisvärvilised 5-tollised TFT- näidikud pakuvad valikut nelja erineva kujunduse vahel, mis vastavad teie individuaalsetele vajadustele ja sõidustiili/olukorrale, mida saate intuitiivsete juhtraua lülitite abil vahetada. Samuti saate oma nutitelefoni linkida TFT-ekraaniga MyRide rakenduse kaudu, et saada sõnumiteatisi, kõnesid ja kuulata muusikat*. Kaardil navigeerimine on saadaval ka tasuta Garmin StreetCrossi rakenduse kaudu, et iga teekond oleks lihtsam. * (Vajab Bluetooth-ühendusega peakompleti, mis on ühendatud MT-09 Y-AMT süsteemiga. Peakomplekt ei ole kaasas).
Uusim EU5+ 890 cm³ CP3 mootor
Märkimisväärne, vedelikjahutusega kolmesilindriline mootor on kerge ja võimas, pakkudes suurt pöördemomenti madala pöörlemissageduse juures. Akustiline harmoonia, mis tuleneb induktsiooniheli ja väljalaske noodi kombinatsioonist, annab CP3-le äratuntava mürina, mis ühtlasi suurendab kiirendustunnet. Y-AMT võimaldatud sportlike käiguvahetustega saab CP3 mootori tunnet veelgi rohkem nautida.
Yamaha Ride Controli seadetega kohandatavad sõidurežiimid
Kohandage oma sõidukogemust Yamaha Ride Controli (YRC) abil, mis töötab samaaegselt Y-AMT-ga, võimaldades teil valida mootori võimsuse omadused ja elektroonilise sekkumise taseme vastavalt teie eelistustele ja teeoludele. Kolm integreeritud sõidurežiimi on programmeeritud tehaseseadetega, et need sobiksid erinevate olukordadega: SPORT, STREET ja RAIN; kuid saate luua ka kaks kohandatud programmi, mis vastavad teie individuaalsetele eelistustele. YRC seadeid saab kohandada otse armatuurlaua menüüst või nutitelefonis MyRide rakenduse kaudu.
Kerge CF-i alumiiniumist raam
Kompaktne CF-i (juhitud täitmine) valualumiiniumist raamidisain on tänapäevane lähenemine ikoonilisele Deltabox raamile, et šassii oleks piisavalt jäik suurepärase sõitjatagasiside ja stabiilsuse tarvis. Selle optimeeritud õõtshoova pöördkonstruktsioon, kerge ja õhuke šassii loovad vabama tunde, muutes MT-09 Y-AMT partneriks igat liiki/stiili sõitmisel. Lisades masinale vähem kui 3 kg, on Y-AMT süsteem turul üks kergemaid ega suurenda ka mootori laiust, aidates sellega säilitada MT-09 kerguse ja sportlikkuse.
Brembo radiaalne peasilinder
Sobitamaks MT-09 Y-AMT-i suurt pöördemomenti ja kiirendust, pakub Brembo radiaalne peasilinder suurepärast seiskamisjõudu, tekitades lineaarse rõhu neljakolvilistele pidurisadulatele, mis on paigaldatud kahele 298 mm esikettale, ja pakub märkimisväärset pidurdusjõudu.