Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Võidusõiduks ehitatud mootor
Võidusõiduks loodud YFZ450R 450 cm3 5-klapilisel 4-taktilisel mootoril on kõrge surveaste 11,8:1 ja suure jõudlusega nukkvõllid, mis tagavad kohese reageeringu gaasile ja tugeva mineku kõrgetel mootoripööretel. Õhu sisselaskesüsteem tagab kõrge kütusesäästlikkuse, väiksema heitgaaside hulga ja suurema vastupidavuse.
Elektrooniline kütuse sissepritse
Teravamaks reageerimiseks gaasile on YFZ450R-l 42 mm Mikuni gaasihoova konstruktsioonil ISC (tühikäigu kiiruse juhtseade), mis tagab mootori lihtsa ja usaldusväärse käivitamise ja soojendamise, samas aidates vähendada heitgaasi koguseid.
Hübriidšassii
YFZ450R raami ja õõtshoova konstruktsioonis on kasutatud spetsiaalset alumiiniumi ja terase kombinatsiooni. See uuenduslik "hübriidšassii" ehitus pakub võidukat kombinatsiooni väikesest kaalust, silmapaistvast tugevusest ja suurepärasest jäikusest.
Sidur
YFZ450R on esimene ATV omas klassis, millel on abi/liugsidur, mis on kasuks kui sisenete järsku kurvi ja vaja käik kiiresti alla vahetada. Mootoriga pidurdamise mõju praktiliselt kõrvaldades, võimaldab liugsidur juhil reguleerida kurvi sissesõidukiirust, et parandada juhitavust ja saavutada paremaid ringiaegu.
Sujuv käigukast
YFZ450R 5-käiguline käigukast on valdkonna üks kiiremaid käiguvahetussüsteeme ning sellel on abi- ja liugsidur - kasutatakse võidusõidu kogemustest välja töötatud tehnoloogiat. Süsteem muudab käiguvahetuse veelgi lihtsamaks, vähendades ringiaegu ja juhi väsimist.
Reguleeritav pika käiguga vedrustus
YFZ450R on varustatud Kayaba kombineeritud esiamortisaatoritega ja kalibreeritud tagumise amortisaatoriga. Need reguleeritavad üksused tagavad parema juhitavuse ja annavad teile eelise teiste konkurentide ees.
Ergonoomiline disain
YFZ450R on loodud sõitjaga täiuslikult harmoneeruma, pakkudes paremat jõudlust rajal ja lisades mugavust maastikul. Esi- ja tagumised poritiivad on loodud selliselt, et luua rohkem ruumi sõitja ümber ja kergendada keharaskuse ülekandmist kurvides või kiirendades, samuti on jalgade kannakaitset nihutatud kaugemale tahapoole.