YXZ1000R SS SE (valikus ka tänavalegaalne)

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/atv-side-by-side/sport/pdp/yxz1000r-ss-2024/

Suure jõudlusega 3-silindriline mootor

998 cm³ DOHC ülikompaktne 3-silindriline 12-klapiline mootor tagab hingematva kiirenduse kuni erutava 10 500 p/min punase jooneni, tekitades juhis täiesti uue taseme tunde. Veelgi enam, kuumtöödeldud tugevad ühendusvardad on loodud taluma suuremat koormust, juhuks kui häälestate masina ralliks ja olete valmis veelgi suuremaks võimsuse lisaks!

Taha paigaldatud radiaator

Täiusliku konstruktsiooni loomiseks viidi radiaator sõiduki esiosast taha, et vältida selle ummistumist mudaga. Kaks suure mahuga radiaatori ventilaatorit tagavad tohutu õhuvoolu, et hoida mootori temperatuuri kõigis tingimustes kontrolli all.

29-tollised rehvid Big Horn ja FOX® amortisaatorid

29-tollised 8-kihilised rehvid Big Horn, mis paigaldatud 14-tollistele alumiiniumvelgedele, on vastupidavamad, suurendavad kliirensit ja on valmis sõitma igasugusel maastikul. Reguleeritavad amortisaatorid FOX® Podium 2.5 on sobivaks ümber kalibreeritud.

Yamaha kiibiga juhitav käiguvahetus (YCC-S)

Nutikas Yamaha kiibiga juhitav käiguvahetus (YCC-S) on süsteemi Sport Shift peaelement. Intelligentne YCC-S jälgib anduritelt tulevat infot ning vajadusel lahutab ja rakendab siduri koheselt sujuvaks aeglustamiseks või kiirendamiseks. Käiguvahetus käib kõikidel kiirustel nobedamalt.

Paigaltvõtu juhtsüsteem

Meie suurepärane paigaltvõtu juhtsüsteem võimaldab teil paigalt väga kiiresti startida ja läbida käiguvahetused täisgaasil, kui tingimused seda võimaldavad.

Stiilne kere ja ROPS (Roll Over Protection System) konstruktsioon

Esikapoti konstruktsioonis on spetsiaalne kinnituskoht LED-lisatuledele ja hoolimata tagaossa paigaldatud radiaatorile oleme leidnud koha ka väikesele tagumisele pakiruumile. ROPS-il on elegantse disainiga sirge ülatoru, mis ei takista ronimisel nähtavust.

Uus Yamaha tehnoloogia Auto-Shift kolme režiimiga: „Auto“, „Sport Auto“, „Sport Shift“

Kogege sportlikku tunnet automaatkäigukastiga või valige manuaalne režiim. „Auto“ režiim annab madalate pöörete ja kõrgemate käikude puhul rahulikuma sõidukogemuse. „Sport Auto“ vahetab käike automaatselt kõrgematel pööretel, pakkudes adrenaliinilaksu, pidurdamisel vahetab kiiresti allapoole. „Sport Shift“ on manuaalne käigukast ülima otseühenduse jaoks - võimaldab teil käike valida käigulabade abil. 

Hind

29 990.00 €

Garantii 2 aastat

Mootor: 4-takti, 3-silindrit
Kubatuur: 998cc
Jahutus: vedelik
Toitesüsteem: sissepritse
Starter: elektriline
Diferentsiaalilukk: elektriliselt lülitatav
Veovalem: 2x4 / 4x4 elektriliselt lülitatav
Vedrustus: sõltumatu
Amordikäik: ees / taga 412mm / 432mm
Roolivõimendi: elektriline
Pidurid ees / taga: hüdr. ketaspidurid / hüdr. ketaspidur
Rehvid ees / taga: 29x9-14 / 29x11-14 Maxxis Bighorn
Ülekanne: automaat / variaator / aeglusti / reevers
Mõõdud: PxLxK 3121 x 1626 x 1834mm
Minimaalne pöörderaadius: 6m
Teljevahe: 2300mm
Kliirens: 286mm
Kütusepaak: 34L
Kasti kandevõime: 136kg
Täiskaal: 685kg

Lisavarustus: https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/accessories/atv-side-by-side/?product=231378&vpid=c1e37b15-4c4d-466c-a65a-6b759c4e673b&lio=48

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:

Ott Kopti Tel:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee
Lauri Lill Tel: +372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee

Kauba transport koju: https://www.yamahakeskus.ee/muuk

YXZ1000R SS (tänavalegaalne) mudel hinnaga 32 675€

  • Suure jõudlusega 3-silindriline mootor
  • Tagapaigaldusega radiaator
  • 29-tollised Big Horn rehvid ja FOX® amordid
  • Yamaha kiibiga juhitav käiguvahetus (YCC-S)
  • Stardiabi
  • Stiilne kere

Uus Yamaha Auto-Shift tehnoloogia kolme režiimiga: "Auto", "Sport Auto", "Sport Shift"
Töötasime välja suure jõudlusega mudelid YXZ, tuginedes Yamaha pärandi tõelisele ralli-DNA-le. Kõrgetel pööretel töötav Yamaha mootor järjestikuse lülitamisega käigukastiga Sport Shift on selle suure jõudlusega masina südames, luues täiusliku valemi tõeliselt põnevaks sõiduelamuseks.
Selle dünaamilise mudeliga oleme tõstnud maastikusõidu järgmisele tasemele, luues kõigi aegade kõrgeima spetsifikatsiooniga SxS-i! Selle rallistiilis labade abil saab sidurita täisgaasiga käiguvahetust kiirelt sõrmeotstega juhtida ja YCC-S-aktiveeritud paigaltvõtu juhtsüsteemi abil olete alati kõige ees!
YXZ1000R SS, mis on varustatud 29-tolliste rehvidega Big Horn 14-tollistel valualumiiniumist velgedel ja ümberkalibreeritud pika käiguga vedrustusega, on loodud domineerima ka kõige ekstreemsemal maastikul.