Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Uus alumiiniumraam
Uue põlvkonna YZ250F kasutab sama raamidisaini nagu MXGP võistluse võitnud YZ450F. Madalama peatoru ja uute paagisiinidega võimaldab selle kerge kahepoolse alumiiniumraami täiustatud konstruktsioon kiiremini ja sujuvamalt kurve läbida. Madalam raskuskese ja väiksem kaal muudavad YZ250F-i väledamaks kui kunagi varem, ning tõstetud jäikuse ja YZ250F-ile spetsiifiliste mootorikinnituste tasakaal annab piisavalt tunnetust ja tagasisidet.
Optimeeritud sõiduergonoomika
YZ250F uuendatud ergonoomika mahutab paremini erineva suuruse ja kehaehitusega sõitjaid. Tuulesuunajad on 50 mm kitsamad, lamedam iste 5 mm kõrgem ja jalatoed 5 mm madalamal, pakkudes paremat ergonoomikat ning suuremat sõitja liikumisvabadust ja tõhusamat juhitavust. Uued küljepaneelid annavad tihedama ja kergema väljanägemise, uus väiksem esiporitiib parandab õhuvoolu radiaatoritesse ühtlasemaks jahutuseks.
Suurendatud tippvõimsus
YZ250F-l on juba praegu üks konkurentsivõimelisemaid 250 cm³ 4-taktilisi mootoreid madala ja keskmise pööretearvu puhul. Uus tagakanali õhujuhtimissüsteem koos ümberprogrammeeritud ECU-ga võimendab tipptasemel mootori jõudlust veelgi, muutes selle motokrossi Grand Prix võistluste võidumasina iga sõitja jaoks veelgi konkurentsivõimelisemaks.
Suurepärane vedrustus
Tööstusharu juhtiv KYB kiirustundlik esikahvel ja kerge tagaamort on varustatud mudelispetsiifiliste vedrustuse seadistustega, mis on loodud pakkuma suurepärast kühmude summutamist ja kõrget veojõudu. Paremate vedrustusseadete jaoks on kahvlil käsitsi reguleeritav summutusregulaator ja sõitja saab vaadata oma nutitelefoni rakendusest Power Tuner vedrustusseadete nõuandeid.
Tagumise piduri tunnetuse parandamine
Uuel YZ250F-l parandati tagapiduri tunnetust uue tagumise vooliku materjali kasutuselevõtuga. See loodi selleks, et tagada parem tunnetus kui libistate ratast enne kurvi või muudate hüppe ajal oma asendit.
Väikese hõõrdumisega nukikett
YZ250F tõhustatud mootor on varustatud uue madala hõõrdumisega nukiketiga, mis on loodud suurema tippvõimsuse saavutamiseks. Uus disain on laiem ja vastupidavam ning DOHC süsteem saab optimeeritud efektiivsuse saavutamisel kasu ka uutest hammasratastest ning uutest pinguti seadetest.
Kerged komponendid
Yamaha disainerid on keskendunud kaalu säästmisele igal võimalusel, säilitades samas YZ250F töökindluse ja vastupidavuse. Kaalu on oluliselt vähendatud uue alusraami, ümberehitatud kütusepaagi ja kütusepumba, samuti uue ketijuhiku ja uuendatud juhtkaablite kasutusele võtuga.
Tõhus Power Tuner rakendus
Yamaha Power Tuneri rakendus oli üks esimesi motokrossi nutitelefoniga mootori häälestussüsteeme – uue põlvkonna YZ250F on varustatud selle valdkonna juhtiva rakenduse uue versiooniga. Valige funktsioon Quick Tuning, et seada mootori võimsus valitud väärtusele vahemikus „Smooth (Sujuv)“ kuni „Aggressive (Agressiivne)“ vastavalt tingimustele ja sõidustiilile.
Uued veojõukontroll ja stardiabi
Uue põlvkonna YZ250F on varustatud uusimate elektrooniliste tehnoloogiatega, mis annavad teile kõrgeima kontrollitavuse taseme. Lüliti abil saate seadistada mootori maksimaalse pöörete soovitud taseme, mis võimaldab teil anda oma rattale täisgaasi, kui stardipuu langeb ja keskenduda täielikult võidule. Veojõukontroll pakub nii kahte abitasandit kui ka OFF-funktsiooni.